محل تبلیغات شما



•شرکت ها برای تدوین خط مشی ها به شناخت رفتار مصرف کننده نیاز دارند. •فعالیت هایی که مردم موقع به دست آوردن،مصرف و دور ریختن کالا ها و خدمات انجام می دهند. •والتون- فقط یک رییس وجود دارد و آن مشتری است.ما نماینده او هستیم تا برایش ارزش آفرینی کنیم. •در تعریف بازاریابی رفتار مصرف کننده نهفته است. •تنوع نیازها و خواسته ها با توجه به هرم مازلو. •رفتار مصرف کننده یک فرایند مداوم است. دیدگا .




بهترین سایت

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها